Regulamin
Świadczenia usług drogą elektroniczną
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Poniższy regulamin określa ogólne warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez OSLOV. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, NIP: 739-399-15-27, REGON: 526880672, KRS: 0001066824, z siedzibą przy ul. Sportowa 35, 11-015 Olsztynek, Polska. Usługi świadczone są za pośrednictwem strony internetowej www.contentpoint.pl, wykorzystując system rezerwacji Bookero. Płatności dokonywane są za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay.
- Kontakt z Usługodawcą jest możliwy poprzez:
a) adres poczty elektronicznej: wojtek@oslov.studio lub pod numerem telefonu +48609256127 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00, - Regulamin świadczenia usług jest dostępny w każdym czasie pod adresem www.contentpoint.pl/regulamin i każdy zainteresowany może się z nim zapoznać przed zawarciem umowy. Każdy ma możliwość pozyskania, odtworzenia i utrwalenia treści regulaminu w dowolny sposób, poprzez wydrukowanie lub zapisanie na dowolnym nośniku.
II. DEFINICJE
Ilekroć w regulaminie jest mowa o:
- Aplikacji – oznacza to system rezerwacji Bookero, z którego Klient może korzystać na stronie internetowej dostępnej pod adresem www.contentpoint.pl/rezerwacja, za pośrednictwem którego można zarezerwować termin usługi i zawrzeć umowę o świadczenie usług przy spełnieniu pozostałych warunków określonych regulaminem.
- Usługodawcy – oznacza to podmiot świadczący usługi drogą elektroniczną, którego dane wskazane są w Rozdziale I regulaminu.
- Kliencie – oznacza to pełnoletnią i posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych osobę fizyczną albo osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych, która korzysta z usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie umowy zawartej z wykorzystaniem drogi elektronicznej.
- Stronie internetowej – oznacza to platformę internetową Usługodawcy mieszczącą się pod adresem: www.contentpoint.pl, za pośrednictwem której Klient z wykorzystaniem Aplikacji może umówić się na usługę z Usługodawcą, a tym samym zawrzeć drogą elektroniczną umowę o świadczenie usług przy spełnieniu warunków wynikających z regulaminu.
- Ustawie o prawach konsumenta – oznacza to ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.).
- Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną – oznacza to ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Umowie – oznacza to umowę pomiędzy Usługodawcą a Klientem zawartą drogą elektroniczną w sposób i na warunkach opisanych w niniejszym regulaminie.
- Usługach – oznacza to usługi oferowane drogą elektroniczną przez Usługodawcę, opisane w punkcie III regulaminu.
- Regulaminie – oznacza to niniejszy dokument.
- Konsumencie – oznacza to osobę fizyczną, dokonującą z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorcy – oznacza to podmiot posiadający status przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. 2018 poz. 646 ze zm.).
- Polityce prywatności – oznacza to zasady ochrony danych osobowych Klientów wraz z polityką cookies, dostępne pod adresem www.contentpoint.pl/polityka-prywatnosci.
III. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Usługodawca za pośrednictwem Aplikacji Bookero dostępnej na stronie internetowej www.contentpoint.pl/rezerwacja umożliwia zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie tworzenia video contentu, zgodnie z cennikiem widocznym w procesie zawierania umowy. Usługi mogą obejmować m.in.:
a) wynajem studia do tworzenia video contentu,
b) usługi związane z produkcją i postprodukcją materiałów video,
c) inne usługi oferowane przez Usługodawcę. - Środowisko informatyczne Klienta w celu zawarcia umowy musi spełnić poniższe minimalne wymagania techniczne:
a) połączenie z siecią Internet, w tym dostęp do poczty elektronicznej;
b) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji. - Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedziałanie lub nieprawidłowe działanie usługi związane z niespełnieniem wymagań technicznych opisanych w pkt 2 powyżej, jak też za wszelkie nieprawidłowości związane ze sprzętem, z którego korzysta Klient.
IV. ZAWARCIE UMOWY
- Zawarcie umowy odbywa się w następujący sposób:
a) W celu zarezerwowania terminu usługi Klient może skorzystać z Aplikacji dostępnej pod adresem www.contentpoint.pl/rezerwacja.
b) Klient ma możliwość wyboru (spośród pozycji wskazanych w Aplikacji):
• rodzaju usługi,
• daty jej wykonania,
• godziny.
c) W formularzu rezerwacji widoczny jest cennik poszczególnych usług. Podane ceny są cenami brutto.
d) W celu realizacji usługi Klient podaje imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail do kontaktu. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania usługi.
e) Z chwilą rezerwacji terminu usługi Klient oświadcza, że:
• zapoznał się z treścią regulaminu i akceptuje jego treść,
• zapoznał się z treścią Polityki Prywatności i akceptuję jej treść, w tym został poinformowany o uprawnieniach związanych z przetwarzaniem jego danych osobowych, w tym wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, które Usługodawca zbiera w celu wykonywania zawieranej umowy, w tym na przetwarzanie tych danych w przyszłości, również w zakresie dokonywania płatności za usługę za pośrednictwem wyspecjalizowanych serwisów internetowych oraz przekazywania tych danych podmiotom wskazanym przy rezerwacji usługi,
• wyraża zgodę na zawarcie umowy drogą elektroniczną,
• podane w Aplikacji w procesie rezerwacji usługi dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym oraz nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich.
f) Po dokonaniu rezerwacji Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia rezerwacji na adres e-mail wskazany w formularzu kontaktowym. W wiadomości e-mail kierowanej do Klienta znajdują się dane dotyczące płatności za usługę.
g) Umowa zostaje zawarta z chwilą opłacenia przez Klienta ceny za usługę.
h) Umowa zostaje zawarta na czas wykonania usługi przez Usługodawcę, co nie wyklucza nawiązania dalszej współpracy pomiędzy Usługodawcą a Klientem na odrębnie ustalonych warunkach. - Usługodawca w każdej chwili może zwrócić się do Klienta o dostarczenie wszelkich materiałów i informacji, jakie mogą okazać się niezbędne w celu prawidłowego wykonania usługi, a Klient w celu jak najwyższego standardu świadczenia usługi powinien takie materiały i informacje dostarczyć. Za brak dostarczenia materiałów i wykonanie usługi wyłącznie na podstawie przedstawionego przez Klienta zakresu, Usługodawca odpowiedzialności nie ponosi.
- Z powodów organizacyjnych leżących po stronie Usługodawcy nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy – wykonanie usługi przez innego pracownika lub podwykonawcę niż wybrany przez Klienta w procesie rezerwacji, przy zachowaniu należytej staranności i jakości usługi.
V. PŁATNOŚCI
- Klient jest obowiązany do dokonania płatności za zarezerwowaną usługę w czasie 2 godzin od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia rezerwacji. Brak opłacenia usługi jest równoznaczny z brakiem zawarcia umowy.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione usługi: płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności Tpay.
- Datą zapłaty jest data uznania na rachunku bankowym dostawcy systemu płatności lub rachunku bankowym Usługodawcy pełnej kwoty wynagrodzenia za usługę.
- Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur na adres e-mail podany przez Klienta w formie elektronicznej, bez podpisu odbiorcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
VI. POLITYKA REZYGNACJI
- Klient ma prawo do rezygnacji z zarezerwowanej usługi i otrzymania zwrotu wpłaconych środków w następujących przypadkach:
a) Rezygnacja zgłoszona co najmniej 48 godzin przed terminem wykonania usługi – Klient otrzymuje pełny zwrot wpłaconych środków.
b) Rezygnacja zgłoszona między 24 a 48 godzin przed terminem wykonania usługi – Klient otrzymuje zwrot 50% wpłaconych środków.
c) Rezygnacja zgłoszona mniej niż 24 godziny przed terminem wykonania usługi – wpłacone środki nie podlegają zwrotowi. - Rezygnację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres e-mail Usługodawcy wojtek@oslov.studio.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH, POLITYKA COOKIES
Zasady ochrony danych osobowych Klientów są określone w Polityce Prywatności wraz z Polityką Cookies i są dostępne pod adresem: www.contentpoint.pl/polityka-prywatnosci.
VIII. REKLAMACJE
- Klient może zgłosić Usługodawcy reklamację dotyczącą umowy (niewykonania lub niewłaściwego wykonania umowy) składając stosowne oświadczenie w formie elektronicznej na adres Usługodawcy wojtek@oslov.studio.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać dane umożliwiające jego identyfikację, takie jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu; rodzaj usługi, której dotyczy reklamacja; zarzuty dotyczące usługi; okoliczności uzasadniające reklamację oraz ewentualny żądany sposób rozwiązania problemu. W przypadku złożenia reklamacji niezawierającej wskazanych elementów, Klient będzie poproszony o ich uzupełnienie.
- Reklamacja może być wniesiona w terminie do 14 dni od dnia, w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
- Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamację i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. Termin ten ulega wydłużeniu o czas, w jakim Klient uzupełni braki reklamacji.
- Usługodawca nie wyraża zgody na wzięcie udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, stosownie do treści przepisu art. 32 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 poz. 1823 ze zm.).
IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Z uwagi na zawarcie umowy z Usługodawcą na odległość Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od zawarcia umowy, składając stosowne oświadczenie o rezygnacji z usługi w formie mailowej na adres Usługodawcy wojtek@oslov.studio.
- W razie skutecznego odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą, a strony zwracają sobie wzajemnie wszystko, co sobie świadczyły.
- Klient będący Konsumentem może zażądać rozpoczęcia świadczenia na jego rzecz usługi przed upływem terminu do odstąpienia, o którym mowa w ust. 1, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rezerwacji. W takim przypadku, z uwagi na zrealizowanie usługi przez Usługodawcę przed terminem do odstąpienia, uprawnienie do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Do przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością, ale nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego, w zakresie prawa odstąpienia od umowy stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Konsumentów (zawarte w dziale IX regulaminu).
- Do przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością, ale nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego, w zakresie procedury reklamacyjnej stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Konsumentów (zawarte w dziale VIII regulaminu).
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie internetowej i stanowi integralną część umowy zawartej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
- Usługodawca jest uprawniony do dokonania zmian niniejszego regulaminu. O wszelkich zmianach regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej strony internetowej zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. W przypadku zmiany regulaminu będzie ono skuteczne poprzez umieszczenie nowej treści regulaminu na stronie internetowej Usługodawcy. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie od dnia 20.10.2024 r.