Skip to content

Regulamin

Świadczenia usług drogą elektroniczną

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Poniższy regulamin określa ogólne warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez OSLOV. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, NIP: 739-399-15-27, REGON: 526880672, KRS: 0001066824, z siedzibą przy ul. Sportowa 35, 11-015 Olsztynek, Polska. Usługi świadczone są za pośrednictwem strony internetowej www.contentpoint.pl, wykorzystując system rezerwacji Bookero. Płatności dokonywane są za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay.
  2. Kontakt z Usługodawcą jest możliwy poprzez:

    a) adres poczty elektronicznej: wojtek@oslov.studio lub pod numerem telefonu +48609256127 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00,
  3. Regulamin świadczenia usług jest dostępny w każdym czasie pod adresem www.contentpoint.pl/regulamin i każdy zainteresowany może się z nim zapoznać przed zawarciem umowy. Każdy ma możliwość pozyskania, odtworzenia i utrwalenia treści regulaminu w dowolny sposób, poprzez wydrukowanie lub zapisanie na dowolnym nośniku.

II. DEFINICJE

Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

  • Aplikacji – oznacza to system rezerwacji Bookero, z którego Klient może korzystać na stronie internetowej dostępnej pod adresem www.contentpoint.pl/rezerwacja, za pośrednictwem którego można zarezerwować termin usługi i zawrzeć umowę o świadczenie usług przy spełnieniu pozostałych warunków określonych regulaminem.
  • Usługodawcy – oznacza to podmiot świadczący usługi drogą elektroniczną, którego dane wskazane są w Rozdziale I regulaminu.
  • Kliencie – oznacza to pełnoletnią i posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych osobę fizyczną albo osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych, która korzysta z usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie umowy zawartej z wykorzystaniem drogi elektronicznej.
  • Stronie internetowej – oznacza to platformę internetową Usługodawcy mieszczącą się pod adresem: www.contentpoint.pl, za pośrednictwem której Klient z wykorzystaniem Aplikacji może umówić się na usługę z Usługodawcą, a tym samym zawrzeć drogą elektroniczną umowę o świadczenie usług przy spełnieniu warunków wynikających z regulaminu.
  • Ustawie o prawach konsumenta – oznacza to ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.).
  • Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną – oznacza to ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  • Umowie – oznacza to umowę pomiędzy Usługodawcą a Klientem zawartą drogą elektroniczną w sposób i na warunkach opisanych w niniejszym regulaminie.
  • Usługach – oznacza to usługi oferowane drogą elektroniczną przez Usługodawcę, opisane w punkcie III regulaminu.
  • Regulaminie – oznacza to niniejszy dokument.
  • Konsumencie – oznacza to osobę fizyczną, dokonującą z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Przedsiębiorcy – oznacza to podmiot posiadający status przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. 2018 poz. 646 ze zm.).
  • Polityce prywatności – oznacza to zasady ochrony danych osobowych Klientów wraz z polityką cookies, dostępne pod adresem www.contentpoint.pl/polityka-prywatnosci.

III. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Usługodawca za pośrednictwem Aplikacji Bookero dostępnej na stronie internetowej www.contentpoint.pl/rezerwacja umożliwia zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie tworzenia video contentu, zgodnie z cennikiem widocznym w procesie zawierania umowy. Usługi mogą obejmować m.in.:

    a) wynajem studia do tworzenia video contentu,

    b) usługi związane z produkcją i postprodukcją materiałów video,

    c) inne usługi oferowane przez Usługodawcę.
  2. Środowisko informatyczne Klienta w celu zawarcia umowy musi spełnić poniższe minimalne wymagania techniczne:

    a) połączenie z siecią Internet, w tym dostęp do poczty elektronicznej;

    b) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedziałanie lub nieprawidłowe działanie usługi związane z niespełnieniem wymagań technicznych opisanych w pkt 2 powyżej, jak też za wszelkie nieprawidłowości związane ze sprzętem, z którego korzysta Klient.

IV. ZAWARCIE UMOWY

  1. Zawarcie umowy odbywa się w następujący sposób:

    a) W celu zarezerwowania terminu usługi Klient może skorzystać z Aplikacji dostępnej pod adresem www.contentpoint.pl/rezerwacja.

    b) Klient ma możliwość wyboru (spośród pozycji wskazanych w Aplikacji):

    • rodzaju usługi,

    • daty jej wykonania,

    • godziny.

    c) W formularzu rezerwacji widoczny jest cennik poszczególnych usług. Podane ceny są cenami brutto.

    d) W celu realizacji usługi Klient podaje imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail do kontaktu. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania usługi.

    e) Z chwilą rezerwacji terminu usługi Klient oświadcza, że:

    • zapoznał się z treścią regulaminu i akceptuje jego treść,

    • zapoznał się z treścią Polityki Prywatności i akceptuję jej treść, w tym został poinformowany o uprawnieniach związanych z przetwarzaniem jego danych osobowych, w tym wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, które Usługodawca zbiera w celu wykonywania zawieranej umowy, w tym na przetwarzanie tych danych w przyszłości, również w zakresie dokonywania płatności za usługę za pośrednictwem wyspecjalizowanych serwisów internetowych oraz przekazywania tych danych podmiotom wskazanym przy rezerwacji usługi,

    • wyraża zgodę na zawarcie umowy drogą elektroniczną,

    • podane w Aplikacji w procesie rezerwacji usługi dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym oraz nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich.

    f) Po dokonaniu rezerwacji Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia rezerwacji na adres e-mail wskazany w formularzu kontaktowym. W wiadomości e-mail kierowanej do Klienta znajdują się dane dotyczące płatności za usługę.

    g) Umowa zostaje zawarta z chwilą opłacenia przez Klienta ceny za usługę.

    h) Umowa zostaje zawarta na czas wykonania usługi przez Usługodawcę, co nie wyklucza nawiązania dalszej współpracy pomiędzy Usługodawcą a Klientem na odrębnie ustalonych warunkach.
  2. Usługodawca w każdej chwili może zwrócić się do Klienta o dostarczenie wszelkich materiałów i informacji, jakie mogą okazać się niezbędne w celu prawidłowego wykonania usługi, a Klient w celu jak najwyższego standardu świadczenia usługi powinien takie materiały i informacje dostarczyć. Za brak dostarczenia materiałów i wykonanie usługi wyłącznie na podstawie przedstawionego przez Klienta zakresu, Usługodawca odpowiedzialności nie ponosi.
  3. Z powodów organizacyjnych leżących po stronie Usługodawcy nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy – wykonanie usługi przez innego pracownika lub podwykonawcę niż wybrany przez Klienta w procesie rezerwacji, przy zachowaniu należytej staranności i jakości usługi.

V. PŁATNOŚCI

  1. Klient jest obowiązany do dokonania płatności za zarezerwowaną usługę w czasie 2 godzin od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia rezerwacji. Brak opłacenia usługi jest równoznaczny z brakiem zawarcia umowy.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione usługi: płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności Tpay.
  3. Datą zapłaty jest data uznania na rachunku bankowym dostawcy systemu płatności lub rachunku bankowym Usługodawcy pełnej kwoty wynagrodzenia za usługę.
  4. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur na adres e-mail podany przez Klienta w formie elektronicznej, bez podpisu odbiorcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

VI. POLITYKA REZYGNACJI

  1. Klient ma prawo do rezygnacji z zarezerwowanej usługi i otrzymania zwrotu wpłaconych środków w następujących przypadkach:

    a) Rezygnacja zgłoszona co najmniej 48 godzin przed terminem wykonania usługi – Klient otrzymuje pełny zwrot wpłaconych środków.

    b) Rezygnacja zgłoszona między 24 a 48 godzin przed terminem wykonania usługi – Klient otrzymuje zwrot 50% wpłaconych środków.

    c) Rezygnacja zgłoszona mniej niż 24 godziny przed terminem wykonania usługi – wpłacone środki nie podlegają zwrotowi.
  2. Rezygnację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres e-mail Usługodawcy wojtek@oslov.studio.

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH, POLITYKA COOKIES

Zasady ochrony danych osobowych Klientów są określone w Polityce Prywatności wraz z Polityką Cookies i są dostępne pod adresem: www.contentpoint.pl/polityka-prywatnosci.

VIII. REKLAMACJE

  1. Klient może zgłosić Usługodawcy reklamację dotyczącą umowy (niewykonania lub niewłaściwego wykonania umowy) składając stosowne oświadczenie w formie elektronicznej na adres Usługodawcy wojtek@oslov.studio.
  2. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać dane umożliwiające jego identyfikację, takie jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu; rodzaj usługi, której dotyczy reklamacja; zarzuty dotyczące usługi; okoliczności uzasadniające reklamację oraz ewentualny żądany sposób rozwiązania problemu. W przypadku złożenia reklamacji niezawierającej wskazanych elementów, Klient będzie poproszony o ich uzupełnienie.
  3. Reklamacja może być wniesiona w terminie do 14 dni od dnia, w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
  4. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamację i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. Termin ten ulega wydłużeniu o czas, w jakim Klient uzupełni braki reklamacji.
  5. Usługodawca nie wyraża zgody na wzięcie udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, stosownie do treści przepisu art. 32 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 poz. 1823 ze zm.).

IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Z uwagi na zawarcie umowy z Usługodawcą na odległość Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od zawarcia umowy, składając stosowne oświadczenie o rezygnacji z usługi w formie mailowej na adres Usługodawcy wojtek@oslov.studio.
  2. W razie skutecznego odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą, a strony zwracają sobie wzajemnie wszystko, co sobie świadczyły.
  3. Klient będący Konsumentem może zażądać rozpoczęcia świadczenia na jego rzecz usługi przed upływem terminu do odstąpienia, o którym mowa w ust. 1, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rezerwacji. W takim przypadku, z uwagi na zrealizowanie usługi przez Usługodawcę przed terminem do odstąpienia, uprawnienie do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Do przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością, ale nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego, w zakresie prawa odstąpienia od umowy stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Konsumentów (zawarte w dziale IX regulaminu).
  2. Do przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością, ale nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego, w zakresie procedury reklamacyjnej stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Konsumentów (zawarte w dziale VIII regulaminu).
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów kodeksu postępowania cywilnego.
  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  5. W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  6. Niniejszy regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie internetowej i stanowi integralną część umowy zawartej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
  7. Usługodawca jest uprawniony do dokonania zmian niniejszego regulaminu. O wszelkich zmianach regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej strony internetowej zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. W przypadku zmiany regulaminu będzie ono skuteczne poprzez umieszczenie nowej treści regulaminu na stronie internetowej Usługodawcy. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie od dnia 20.10.2024 r.